Τη βοήθεια του κοινού …
Αν αυτή η εταιρεία – μόνιμος πελάτης του λιμένος Πειραιώς και της Ελλάδας βέβαια- αποφασίσει αύριο το πρωϊ να υψώσει π.χ. σημαία Λιβερίας, απλώς υπογράφει μια 3ετή σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο, με εξασφαλισμένη την περαιτέρω ανανέωση της. Προσλαμβάνοντας μόνο 4 Έλληνες, όχι μόνο μειώνει το λειτουργικό κόστος, αλλά απολαμβάνει τουλάχιστον 21% έκπτωση επί του τέλους επιβίβασης – λόγω προσέγγισης σε 3 ελληνικά λιμάνια – και άλλο ένα 20% επί του υπολοίπου γιατί το 1% του συνολικού αριθμού του πληρώματος είναι Έλληνες ναυτικοί. Αυτοί οι 4 δηλαδή του «κινήτρου Διαμαντίδη», αντί για τους 100 που είχε πριν υπό ελληνική σημαία. Μια τέτοια εξέλιξη δεν είναι ακριβώς αυτό που θα κάνει την ελληνική σημαία ανταγωνιστική.
Τώρα, είτε δεν έχουμε καταλάβει τις αποσαφηνίσεις, είτε κάνουμε κάποιο λάθος στους υπολογισμούς, είτε κάτι δεν πάει καλά στο νόμο και στις αποσαφηνίσεις. Γι’ αυτό, τη βοήθεια του κοινού παρακαλούμε … http://greektourismblog.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου