Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΗΑΤΤΑ - Βράβευση Εντύπων και Ιστοσελίδων Τουριστικών Γραφείων

Τα μέλη της Επιτροπής Βράβευσης για το 2010, ήταν:
- Νικόλας  Κανελλόπουλος, Πρόεδρος του ΕΟΤ, ως Πρόεδρος της Επιτροπής,
-κλπ..κλπ..

Πράγματι, ο πλέον ειδικός στην  αξιολόγηση εντύπων και ιστοσελίδων, οι γνώσεις του στο αντικείμενο είναι επιβεβαιωμένες, στο πτυχίο του στην Νομική έχει άριστα στον σχεδιασμό ιστοσελίδων και τουριστικών εντύπων διαβάζουμε στην προσωπική του ιστοσελίδα. http://www.nicolaskanellopouloslaw.gr/

Μπράβο στον HATTA!

200 έδωσαν, πόσα παίρνουν?

200 εκ. ευρώ είναι το όφελος των επιχειρήσεων απο την μείωση του ΦΠΑ στις υπηρεσίες διαμονής, Και η επιβάρυνση για τις επιχειρήσεις στις υπόλοιπες υπηρεσίες τουρισμού που ο ΦΠΑ αυξάνεται?
Οι δαπάνες διαμονής είναι ένα μέρος των δαπανών των τουριστών, πολλές φορές κάτω απο το 50%. Στις υπόλοιπες υπηρεσίες ?

Η χαρά στην μέση, με λίγα λόγια.

Γατόνια οι κυβερνώντες, θα ζητήσουν και τα ρέστα αύριο.

Ηδη ο υφυπουργός στην Philoxenia, "η μείωση του ΦΠΑ στον τουρισμό είναι βέβαιο ότι θα δώσει νέα ώθηση στο εγχώριο τουριστικό προϊόν, καθιστώντας το πιο ανταγωνιστικό",

και ο υπουργός "η μείωση του ΦΠΑ κάνει τον ελληνικό τουρισμό  πολύ πιο ανταγωνιστικό, φέρνει κόσμο στην Ελλάδα".

 Αναφέρονται παραπλανητικά στον τουρισμό(αύξηση φπα) όχι στην διαμονή(μείωση φπα)

Σύντομα θα ακούσετε,  "Εμείς δώσαμε στην αγορά τα εργαλεία, αλλά εσείς..." ....

το διαίρει και βασίλευε κάνουμε πως δεν το καταλάβαμε....

ΣΕΤΕ: Βοήθεια κοινού?

Τη βοήθεια του κοινού … 

by SETEBLOGADMIN on 17/11/2010

Σύμφωνα με τις τελευταίες «αποσαφηνίσεις» του νόμου Κατσέλη για την κρουαζιέρα, ένα κρουαζιερόπλοιο με σημαία τρίτης χώρας, χωρητικότητας 1000 επιβατών – με περίπου 400 άτομα πλήρωμα – αν προσλάβει 4 Έλληνες ναυτικούς, παίρνει μια έκπτωση-κίνητρο 20% επί του τέλους επιβίβασης. ΟΚ, μπορεί και να είναι καλό ως κίνητρο.

Όμως, ας πάρουμε την περίπτωση μιας εταιρείας που ήδη έχει ένα τέτοιο πλοίο υπό ελληνική σημαία σε μόνιμες κυκλικές κρουαζιέρες από Πειραιά. Το πλοίο σίγουρα «πιάνει» τουλάχιστον 3 ελληνικά λιμάνια. Ως έχουν τα πράγματα με την ελληνική σημαία, απασχολεί περίπου 100 Έλληνες ναυτικούς και βέβαια, η εταιρεία όχι μόνο δεν βλέπει την επιδότηση για το ΝΑΤ που δικαιούται, αλλά ούτε και απολαμβάνει κανενός κινήτρου για τις πολλές και σταθερές προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.
Αν αυτή η εταιρεία – μόνιμος πελάτης του λιμένος Πειραιώς και της Ελλάδας βέβαια- αποφασίσει αύριο το πρωϊ να υψώσει π.χ. σημαία Λιβερίας, απλώς υπογράφει μια 3ετή σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο, με εξασφαλισμένη την περαιτέρω ανανέωση της. Προσλαμβάνοντας μόνο 4 Έλληνες, όχι μόνο μειώνει το λειτουργικό κόστος, αλλά απολαμβάνει τουλάχιστον 21% έκπτωση επί του τέλους επιβίβασης – λόγω προσέγγισης σε 3 ελληνικά λιμάνια – και άλλο ένα 20% επί του υπολοίπου γιατί το 1% του συνολικού αριθμού του πληρώματος είναι Έλληνες ναυτικοί. Αυτοί οι 4 δηλαδή του «κινήτρου Διαμαντίδη», αντί για τους 100 που είχε πριν υπό ελληνική σημαία. Μια τέτοια εξέλιξη δεν είναι ακριβώς αυτό που θα κάνει την ελληνική σημαία ανταγωνιστική.
Τώρα, είτε δεν έχουμε καταλάβει τις αποσαφηνίσεις, είτε κάνουμε κάποιο λάθος στους υπολογισμούς, είτε κάτι δεν πάει καλά στο νόμο και στις αποσαφηνίσεις. Γι’ αυτό, τη βοήθεια του κοινού παρακαλούμε …  http://greektourismblog.com/