Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ποιά η αμοιβή των δημοσιογράφων που κάνουν γκρίζα διαφήμιση?

Το φαινόμενο έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Όλοι, εκφωνητές ραδιοφώνου, αρθρογράφοι, παρουσιαστές ειδήσεων και εκπομπών, χωρίς φόβο και πάθος, μας ενημερώνουν για το

"καταπληκτικό προϊόν που αδυνατίζει
- το άλλο που ρίχνει την χοληστερίνη - που μειώνει την κατανάλωση του πετρελαίου τόσο επί τόσο - το τάδε είναι καταπληκτική ευκαιρία το μάθατε - το άλλο έγινε ανάρπαστο και εξαντλείται, τρέξτε να προλάβετε - καταπληκτική η εμπειρία χρήσης του τάδε προϊόντος".

Οι ευκαιρίες καριέρας για τους δημοσιογράφους/διαφημιστές/δημοσιοσχεσίτες είναι ατελείωτες .

Η λίστα αναμονής για έγκριση θέσεων και μελών στις ενώσεις μεγαλώνει καθημερινά και βέβαια καμμία αίτηση δεν απορρίπτεται !

Θεωρείται πλέον αυτονόητο κάθε δημοσιογράφος(που υπογράφει) να κάνει δημόσιες σχέσεις ή συμμετέχει σε εταιρεία δημοσίων σχέσεων σαν μέτοχος.
Επίσης, είναι κάθε εταιρεία δημοσίων σχέσεων να έχει δημοσιογράφο/ους στα κορυφαία στελέχη της/μετόχους της και να τον/τους χρησιμοποιεί σαν όπλο για την διεκδίκηση προωθητικών ενεργειών/λογαριασμών πελατών!!

Η κρίση φέρνει "κανόνες" στο παιχνίδι, με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!

Στήριξη στην ρεκλάμα, στήριξη στην δημοσιογραφία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου