Το φαινόμενο έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Όλοι, εκφωνητές ραδιοφώνου, αρθρογράφοι, παρουσιαστές ειδήσεων και εκπομπών, χωρίς φόβο και πάθος, μας ενημερώνουν για το
"καταπληκτικό προϊόν που αδυνατίζει
- το άλλο που ρίχνει την χοληστερίνη - που μειώνει την κατανάλωση του πετρελαίου τόσο επί τόσο - το τάδε είναι καταπληκτική ευκαιρία το μάθατε - το άλλο έγινε ανάρπαστο και εξαντλείται, τρέξτε να προλάβετε - καταπληκτική η εμπειρία χρήσης του τάδε προϊόντος".
Οι ευκαιρίες καριέρας για τους δημοσιογράφους/διαφημιστές/δημοσιοσχεσίτες είναι ατελείωτες .
Η λίστα αναμονής για έγκριση θέσεων και μελών στις ενώσεις μεγαλώνει καθημερινά και βέβαια καμμία αίτηση δεν απορρίπτεται !
Θεωρείται πλέον αυτονόητο κάθε δημοσιογράφος(που υπογράφει) να κάνει δημόσιες σχέσεις ή συμμετέχει σε εταιρεία δημοσίων σχέσεων σαν μέτοχος.
Επίσης, είναι κάθε εταιρεία δημοσίων σχέσεων να έχει δημοσιογράφο/ους στα κορυφαία στελέχη της/μετόχους της και να τον/τους χρησιμοποιεί σαν όπλο για την διεκδίκηση προωθητικών ενεργειών/λογαριασμών πελατών!!
Η κρίση φέρνει "κανόνες" στο παιχνίδι, με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια!
Στήριξη στην ρεκλάμα, στήριξη στην δημοσιογραφία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου